PESQUISA DE SATISFAÇÃO DO CONSUMIDOR: UM LEVANTAMENTO (Survey) REALIZADO NA CONCESSIONÁRIA HONDA DE ITUVERAVA
DOI:
https://doi.org/10.3738/nucleus.v7i1.318Keywords:
Pesquisa. Satisfação. Insatisfação. Concessionária. Moto Honda.Abstract
SUMMARY: The satisfaction of the customer is essential for the success of all company. The various research in this area beyond confirming this, shows that the satisfaction is great the responsible one for the return of the customer to the company, as well as the insatisfaction can lead to the loss of results. This article had as objective to analyze the factors main of influence in the satisfaction (or not) of the consumers of a motorcycle concessionaire. A survey was used for such purposes, that it allowed to conclude among others things, that the attendance and the Honda mark are the main factors of influence in the satisfaction of the consumers of the concessionaire Zema motorcycle of the Ituverava city.Downloads
Published
2010-05-21
Issue
Section
Articles
License
À revista se reserva o direito de efetuar, nos originais, alterações de ordem normativa, ortográfica e gramatical, com vistas a manter o padrão culto da língua, respeitando, porém, o estilo dos autores. A provas finais não serão obrigatoriamente enviadas aos autores. Os trabalhos publicados passam a ser propriedade da revista. As opiniões emitidas pelos autores dos artigos são de sua exclusiva responsabilidade.How to Cite
PESQUISA DE SATISFAÇÃO DO CONSUMIDOR: UM LEVANTAMENTO (Survey) REALIZADO NA CONCESSIONÁRIA HONDA DE ITUVERAVA. (2010). Nucleus, 7(1). https://doi.org/10.3738/nucleus.v7i1.318