ARTE-EDUCAÇÃO
DOI:
https://doi.org/10.3738/nucleus.v1i1.223Keywords:
Pedagogia. Arte-educaçãoAbstract
Data was collected through statements made by professionals in the area, analysis of documents on art-education and one target pre-primary and elementary school. The outcome of data analysis made it possible to indicate various proposals for democratic education. It also proved that re-structuting the relation space-time/ knowledge what poses greatest challenge, since this relation is what determines the quality of the pedagogical work developed.Downloads
Published
2010-07-28
Issue
Section
Articles
License
À revista se reserva o direito de efetuar, nos originais, alterações de ordem normativa, ortográfica e gramatical, com vistas a manter o padrão culto da língua, respeitando, porém, o estilo dos autores. A provas finais não serão obrigatoriamente enviadas aos autores. Os trabalhos publicados passam a ser propriedade da revista. As opiniões emitidas pelos autores dos artigos são de sua exclusiva responsabilidade.How to Cite
ARTE-EDUCAÇÃO. (2010). Nucleus, 1(1). https://doi.org/10.3738/nucleus.v1i1.223